Blue Snowflake Rebelle Feathers: Kabelky

neděle 11. listopadu 2012

Kabelky

Kabelka je vlastně jeden z neužitečnějších doplňků. Každá z nás má určitě alespoň jednu. Někdo jich má zase třeba tisíce ale jen jednu nejoblíbenější. Jsou kabelky malé, velké, hluboké, sportovní, elegantní, obyčejné, babkovské, barevné, s různými ozdobičkami, černé atd atd..
A my vám dnes v následujících 10 ti bodech chceme napsat, co se nachází v našich kabelkách.
1) Určitě mobil! - Bez toho se nikdo neobejde a nosit ho v kapse určitě není praktické a hlavně, že já jednou dobíhala autobus a mobil mi z kapsy vypadl, a kdybych si toho nevšimla už ho má nějaký frajer :-D :-)
2) Peněženka, klíče - Takové ty věci, na které se prostě nesmí zapomínat ;-)
3) Parfém - nebo alespoň toaletní vodu. My dvě musíme mít vždy dobrý pocit, že krásně voníme :-)
4) Kosmetika - Určitě každá z vás nosí v kabelce alespoň pudr, jako my dvě :-) Potom, když jdeme ven na dlouho tak třeba i tekutou linku, protože má tendenci se roztékat, když brečíme smíchy :-D
5)Lahev s pitím - Pitný režim se musí dodržovat!
6) Kapesníčky - pro případ nouze
7) Balzám na rty - obzvlášť když už je chladné období, rty trpí.
8) Žvejkačky - ne třeba popisek :-D
9) Propisku a bloček - Tohle by v kabelce stoprocentně mělo být, do teď jsem ho nenosila, ale poslední dobou mi přijde dost užitečný
10) Léky - Něco, jako je ibalgin, když by se vám třeba udělalo špatně, nebo bolest břicha, někdo zase trpí na alergie, tak nějaké prášky na alergie a třeba já, trpím na chronickou rýmu. Ne, že bych potřebovala pořád smrkat, ale potřebuji kapky do nosu, aby se mi nos uvolnil. A jednu dobu to dokonce byly i injekce, musela jsem si píchat pravidelně každý den  :-)

A co vy, také máte nějaké věci, které musíte mít za každou cenu v kabelce?? Vynechali jsme snad nějaký důležitý bod?
Přejeme krásnou neděli. :-)

Naše nejoblíbenější kabelka :-)

Vaše TKáčka :3

2 komentáře:

  1. souhlasím kabelka je dost důležitá.Já v ní vždy nosím mobil,kapesníky,sluchátka,krém na ruce..no je toho hodně :)
    http://fashionorlife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Já teda musím mít všechny kabelky mega velké, jelikož v ní tahám učebnice z vysoké a pak ještě iPad, takže se mi tam vše musí vejít :D Ale super článek!:)
    LL*

    luxylady2.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za komentář! :-)