Blue Snowflake Rebelle Feathers: New in

sobota 3. listopadu 2012

New in

Dnes byla Táňa opět nakupovat s babi. Jelikož má její bratr narozeniny, kupoval si nový tablet. Je perfektní ;) A my jsme zamířili do dvou obchodů. Lindex a NewYourker. Babi mi udělala velikou radost. Sice říkala, že mi ty věci dá až k vánocům, ale nezklamala a a dala mi je jako vždy hned :-D :-)

Kalbelka s hroty - Lindex

Je skvělá, uplně akorát velká, má pás přes rameno, což je pro mě skvělé, nemám ráda kabelky jen s těmi malými uchy. Jen co mě na ní trošku znervózňuje je to, že některé hroty jsou volné.

Náramek s hroty - Lindex

Skvěle se hodí ke kabelce :-)


Kruhová šála se třpitkami - NewYourker

Teploučká, měkká a prostě úžasná :-)


Zlaté hodinky - NewYourker
Miluju zlaté a blískavé doplňky :-)

Vaše TKáčka :3






3 komentáře:

  1. jé ty hodinky jsou krásné!:-)
    http://fashionorlife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tu kabelku uz mam doma asi mesic:)) je strasne krasna :) a tyhle saly miluju jeste vic, do takovyho pocasi jsou idealni:)
    LL*

    luxylady2.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za komentář! :-)