Blue Snowflake Rebelle Feathers: Make-up Dermacol Caviar Long stay & Corrector

neděle 6. ledna 2013

Make-up Dermacol Caviar Long stay & Corrector

Ahoj všem!
Dnes bychom chtěly zrecenzovat tento naprosto skvělý make-up





Dlouho jsem hledala make-up, který by vyhovoval mé pleti. Dost dlouho jsem používala značku oriflame a poté G.Salvety. Jenže potom si Týna koupila tento make- up. Já jsem si ho ozkoušela a řekla jsem si, že ho musím mít!
Dříve stál okolo 350-400 Kč. Já ho o vánocích koupila za pouhých 200 Kč. Měla jsem ohromnou radost. Make up se skládá z dvou částí. Víčko makeupu je vlastně i korektor se zrcátkem. Zrcátko mi tam přijde naprosto zbytečné, ale korektor se hodí. Ve spodní části je make up. Má skvělou konzistenci, ani ne řídký, ani ne úplně hustý. A vážně skvěle kryje. Takže slečny se špatnou pletí, jako mám já, jen vřele doporučuji.
Makeup obsahuje výtažky z kaviáru. Je vhodný pro všechny typy pleti. Hydratuje. Lahvička obsahuje 30ml.


Skvělé také je a myslím si, že to i spousta z vás ocení, že není v tubě ani pumpičkový. Má jakou si tyčinku s rozšířeným koncem na nanášení. Co jsem četla recenze, ostatním moc jeho parfemace nejde, ale mě voní tak nějak příjemně, nevadí mi :-)

Takže aby jsme to shrnuli 
+ Skvělá cena
+ 2 v 1
+ Konzistence, krytí
+ Hydratuje
+ Nanášeč
+ (takové malé bezvýznamné) za vůni

- asi jen za to zrcátko, bojím se, že se mi ulomí, jako u většiny pudrů a tak

Celkově jsem sním velice spokojená a doporučuji :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za komentář! :-)